Zespół Szkolno - Przedszkolny w Jaroszowie

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18

Licznik odwiedzin

© 2009-2024 by GPIUTMD

Uczniowie młodszych klas jaroszowskiej szkoły wydają polecenia Ozobotom rysując kolorowe linie na kartce papieru lub programują trasę poruszania się robotów poprzez układanie kolorowych bloczków- puzzli.

Uczniowie starszych klas wykorzystują do tego samego celu platformę Ozoblocky.

Tworzą programy z bloków, wykorzystując m.in. pętle, warunki czy elementy logiki. Następnie poprzez interfejs program wgrywany jest do Ozobota. W wyniku prawidłowo wykonanych czynności Ozoboty „zatańczą” tak, jak chcą uczniowie.

Ozoboty, to małe i sympatyczne roboty stworzone specjalnie z myślą o nauce programowania. Roboty są proste w obsłudze i w programowaniu.

Wprowadzają dzieci i młodzież poprzez zabawę w świat nowych technologii

Ozobot rozumie kolorowe kody narysowane kredkami, jak i te czytane z ekranu napisane w Scratch OzoBlockly. Ozobot doskonale sprawdza się we wszelkich zadaniach dydaktycznych związanych z informatyką i robotyką.

Podczas pracy z Ozobotami poza zabawą i ciekawym spędzeniem czasu uczniowie mogą nabywać  wiele cennych umiejętności, np. uaktywnia się myślenie logiczne przyczynowo-skutkowe oraz wyobraźnia przestrzenna.

Zabawa uczy również konsekwentnie dążyć do osiągnięcia celu i nie poddawać się w razie niepowodzeń. Dzięki możliwości pracowania w parach lub grupach zajęcia dają również dobrą praktykę pozytywnych zachowań społeczny.

Programowanie Ozobota odbywa się w prosty i intuicyjny sposób. Dzieci mogą programować je na różne sposoby.

Baner projektu code week

Ubezpieczenie NNW
uczniów 2022/2023